Ya ALLAH Kenapa Dia Datang Lagi ....

 Ya ALLAH Kenapa Dia Datang Lagi....

Ya ALLAH Aku tidak marah Aku tidak cemburu Karena aku tahu Kamu bukan hakku Kadang-kadang Perasaan ini kelemahanku sebagai manusia biasa Sungguh senang untk aku jatuh cinta. 

Dan memang tidak dinafikan disaat ini Ada sedikit cinta dihatiku untukmu Aku teringin kau megetahui Apa yang ada dalam hatiku saat ini... Tapi biarlah DIA yg lebih mengetahui Apa yang wujud didalam hati ketika saat ini Sedangkan DIA yg menjadikan hati dan DIA juga yg mewujudkan perasaan itu 

Tapi sekali lagi Kau milik ALLAH Bukan milikku Jadi biar cinta ini ku pendam di dalam hatiku Dan cukuplah aku mencintaimu Dalam diam dari kejauhan Dengan kesederhanaan dan keikhlasan Kerana aku yakin tiada yang tahu rancangan ALLAH 

Mungkin saja rasa ini ujian Yang akan melapuk atau membeku dengan perlahan-lahan Ya ALLAH, Usah biarkan hatiku Tertambat pada cinta yg belum tentu menjadi milikku Tenangkan diriku yang terbuai akan cinta Sucikan nuraniku yang terbelenggu oleh nafsu Bersihkan batinku yang ternoda oleh angan dan harapan Ya ALLAH, Leraikanlah dunia yang hinggap dalam hatiku Karena di situ aku tak mampu mengumpul dua cinta.

Hanya cintaMu Ya ALLAH Ya Rabb Yang kuharap bercambah hingga ke syurga hakiki... 

"Sesiapa sahaja yang memberi karena ALLAH, menolak karana ALLAH, membenci kerena ALLAH dan menikah kerana ALLAH, maka berarti ia telah sempurna imannya." 
(HR. AL-HAKIM) 

Aamiin ya rabbal Aalamin...

(Copas dari FB pages Ampunilah Dosaku dan Kedua Orang Tuaku)  

Ya ALLAH Kenapa Dia Datang Lagi

 
Copyright © Eka Andriansah Blog 2013
Support by Grosir Herbal